.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

کتاب  می‌خوانم،

می‌نویسم

تا همه چیزی برای من قابل درک شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 01:37

مثل من.
شاید هم باید بگویم منم مثل شما...
بهترین مونس هر انسانی بعد از یک رفیق خوب دو چیزه:
یکی نوشتن و یکی هم خوندن.
و من گاهی فکر میکنم اگر در دوران سخت کرونا، و شروع دوران فراغت از کارهای روزمره ی اداری، یعنی دوران خوش بازنشستگی، با این سه یار صمیمی، مانوس نبودم معلوم نبود چه بلائی سرم آمده بود.
و من آسایش امروزم را مدیون این سه یار مهربان هستم:
رفیق خوب
کتاب خوب
و اوقاتی که برای دل خودم مینویسم...

سلام(لبخند)
برای اینکه راهی به دنیای درون خود باز می‌کنند ،شبیه وارد شدن به یک شهر تازه‌س...
گوارای جانتان گل گل گل گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد