.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

آغوش بگشا..

بهار می آید تا بگویید :

حتی اگر نمیشود همیشه سبز ماند

ولی میتوان دوباره و دوباره و دوباره

سبز و پرشکوفه شد... 

بهار نزدیکه...

یه عمرِ در انتظارش همه لحظاتم رو خوشبو

و خوشرنگ کردم..

بله عاقبت خواهد آمد و با

بوسه اش لباسی از شکوفه به تنم خواهد کرد...

یه لحظه مکث..

✔ از تو خوشم نمیاد.

✔ طعمش به دلم مزه نمیده.

✔ حس بدی در من به پا میکند.

و..

و..

جملاتی که قبلا از ذهنم گذشتند

در شرایط و مقاطعی از زندگی..

اما گاهی یک اتفاق نظرم را برگردانده.‌.

امروز داشتم به یکی از آن ناخوشایندها فکر می کردم که به زبان

بیارم اما یه آن ندایی در من نهیب زد و مرا از گفتن باز داشت..

وقتی به چرایش فکر کردم دیدم بهتره عجله نکنم و رهاش کنم..

لازم نیست نظر قطعی بدهم ...

قراره جایی در زندگی نظرم نسبت به "آن" مثبت خواهد شد.

وقتی که آگاهی من عمیق تر شود ..‌