.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

بهارتا دقایقی دیگر...

امسال هم با همه ی غم ها و شادی هایش رو به پایان است

و یه آغاز دیگر را پیش رو داریم...

درسته تغییر فصول و حلول سال نو روندی بوده که به

اندازه همه ی سال های زندگیم باش روبرو بودم اما...

اما هربار با گذر از دل کوچه های زندگی شاهد زوایای

تازه ای از این سفر بودم...

چندسالی ست که اون شتاب گذشته رو ندارم ...و یادگرفتم

در مواجهه با همه چیزکمی عمیق تر و دقیق تر روبرو بشم..

نه روزای تلخ ماندگارند نه لحظات شیرین ابدی اند...

همه این جریان بیرونی آینه ای ست برای نمایان کردن

چهره ی درونی من بوده و است...

در دل همه ی لحظات تولد و نو شدن نهفته س..

مهربانی و مهرورزی  وابسته به غم و یا شادی نیس

پس سال نو جشن مهربانی و عشق ورزی ست که طبیعت

آنرا به ما یادآوری میکند...

همه اوقات شاد و عاشق باشید و نوروزتان مبارک.


سال نو مبارک⚘









اسفند مقدمه ی جوانه زدن...

اسفند هم از راه رسید...

راستش پارسال که می رفتی  فکر نمی کردم بازم ملاقاتت

کنم..خوشآمدی..

میدونی دیگه با اومدنت هول نمیشم

حسرت روزها و فرصت های سوخته را هم نمی خورم

الان که اومدی پا به پای تو روزای پایانی  تقویم ۹۵ رو

ورق می زنم و در لحظه احساسم رو زندگی میکنم...

آره میدونم این روزا خبرای ناگوار از دور و نزدیک ایران

می شنوم..دلم به درد می آید...

اما همانطور که زمستان با همه سرماش  مغلوب بهار

می شود من و ما هم باید سرسخت تر مشکلات رو پشت

سر بگذاریم ..

تو همان "زمان" هستی که مرهم دردهایی...

که بوی تازگی می دهی...

بوی خبرای خوب..

روزهای نو

حالا که اومدی کاری کن که دوباره قلب ها جوانه بزنند...