.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

پاییز

پاییز نام قصه ی ناتمام من است
قصه ای که با عشق تو آغاز شد
و
هنوز ادامه دارد...
نظرات 3 + ارسال نظر
ملیکا سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 15:11

سلام نادی عزیز
این پستهای مرموزت آدمو قلقلک میده خیلی دلم میخواد فضولی کنم
دو جمله نوشتی و رفتی

سلام خانم
خوبی چه عجب!!!
ای شیطون ..من مرموزم یا تو که یهو غیبت زد و شماره ات هم مدام خاموشه..
بپرس میترسم از فضولی بترکی اونوقت چه جوابی به آقاتون بدهم..
از شوخی گذشته خوشحالم که هنوزم سر میزنی و نوشته هامو میخوانی

بهمن یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 08:09

چه قصه ای بشود که با عشق او و در فصل زیبای پاییز شروع بشود ...
و هنوز هم ادامه داشته باشد...

قصه ی عشقت مستدام بانو

عشق وجه اشتراک منو پاییز است
از ازل تا ابد قصه گوی آنست ...
نه از آن قصه هایی که دم خواب گفته شده بلکه
قصه ای برای بیداری...
و از خواب برخاستن است.

باران پاییزی چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 09:50 http://baranpaiezi.blogsky.com

پاییز فصلیه که در من عجین شده

چرایی آنرا کشف کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد