.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

بهارتا دقایقی دیگر...

امسال هم با همه ی غم ها و شادی هایش رو به پایان است

و یه آغاز دیگر را پیش رو داریم...

درسته تغییر فصول و حلول سال نو روندی بوده که به

اندازه همه ی سال های زندگیم باش روبرو بودم اما...

اما هربار با گذر از دل کوچه های زندگی شاهد زوایای

تازه ای از این سفر بودم...

چندسالی ست که اون شتاب گذشته رو ندارم ...و یادگرفتم

در مواجهه با همه چیزکمی عمیق تر و دقیق تر روبرو بشم..

نه روزای تلخ ماندگارند نه لحظات شیرین ابدی اند...

همه این جریان بیرونی آینه ای ست برای نمایان کردن

چهره ی درونی من بوده و است...

در دل همه ی لحظات تولد و نو شدن نهفته س..

مهربانی و مهرورزی  وابسته به غم و یا شادی نیس

پس سال نو جشن مهربانی و عشق ورزی ست که طبیعت

آنرا به ما یادآوری میکند...

همه اوقات شاد و عاشق باشید و نوروزتان مبارک.


سال نو مبارک⚘









نظرات 1 + ارسال نظر
علی امین زاده سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 11:57 http://www.pocket-encyclopedia.com

اوه! عجب پستی!
عین گل دقیقه ی 90 فوتبال بود!

بله یه آن دلم خواست توی دقایق پایانی سال بنویسم...و اون لحظات رو برای خودم ثبت کنم.‌لحظاتی که همچو باد میگذرند و در زمان محو میشن...
ممنونم از حضورتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد