.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

پایان سی و یکمین بازی های المپیک

سریال پریا رو قطع کردن،  که مسابقه کشتی رضا یزدانی را با حریف  ازبکستانی اش رو  پخش کنند تا به خودم

اومدم دیدم  کشتی گیر ما در 30 ثانیه اول مغلوب حریف خود شد...اونقدر ناراحت شدم که شوکه شدم...

راستی ما به چی باختیم..

به غرور و تکبر مون...

به کمبود امکانات

به اختلافات درون تیمی...

.

.

الانم که در حال تماشای افتتاحیه هستم..و مشتاقانه منتظر ورود کاروان اعزامی کشور عزیزم هستم...

اما ظاهرا آقایون تشخیص دادن  کاروان اعزامی ضرورتی نداره در اختتامیه  المپیک ریو شرکت کنند...


واقعا شادی و جشن بین المللی ضرورت نداره...!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
باران پاییزی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 09:01 http://baranpaiezi.blogsky.com

خب ممنون از زحماتشون که تشخیص دادن ملت چی ببین و چی نبینن. فکر کن جشنواره فجر مال ماست باید از شبکه های دیگه نگاه کنیم. به هر حال بازم ممنون ازشون چون محدودیتها باعث میشه ملت خودشون دست بکار بشن و بهترین ها رو رقم بزنن.

خب آدم صغیر وصی و وکیل میخواد...خبر نداشتی عزیز...
ظاهرا زمان اینجا متوقف شده و ما قرار نیست دوران جنینی و کودکی رو پشت سر بگذاریم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد