.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

""تولدت مبارک""


اصلا همه چیز زیرِ سرِ همین خداست

که تو را بی هیچ دلیلی آنقدر
برایِ دلِ من عزیز کرده
که حتی به وقتِ دلگیری
دلتنگت باشم
همین خدایی که
می داند تو گذرت هم این حوالی نمی خورد
اما باز کلمات را

مجبور به نوشتن برای تو می کند



همه ی افتخار دلم این است که هنوز فقط برای تو تنگ می شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
فریبا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 18:38 http://berketanhaima.blogfa.com

سلام سال نو پیشاپیش مبارک براتون روزهای پر از عشق ارزو می کنم
من پونه هستم

سلامم به دوست عزیزم
سال نوی شما هم مبارک و سلامتی و شادی شما و عزیزانت را آرزومندم

علی امین زاده چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 14:22 http://www.pocket-encyclopedia.com

کرد بلبل آواز،
خواند در باغ آواز،
خنده زد گل با ناز،
گفت:«نوروز بر همه خوش باد»

سال خوبی را برای شما و خانواده ی محترم آرزو دارم. امیدوارم در سال جدید هم ما را از کامنتهایتان بی نصیب نگذارید.

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست.

بهمن چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 09:54 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلااااااااااااااام بر خواهر خوب و فرهیخته ام نادی عزیز و گرامی
چرا اینقدر سکوت کرده ای نمیدونم ولی الان برا گله نیومدم ...
اومدم که از صمیم قلب براتون سال خوب و خوشی رو آرزو کنم . سالی سرشار از عشق و امید و لبخند توام با سلامتی و سرزندگی...
سالی به غایت پرکار و پرتلاش . تلاشهای سازنده ، از اون تلاشهائی که به دلت بشینه ، نه تلاش در جا زدن ...
از اینکه در دنیای مجازی ، با خواهر عزیز و فرهمندی چون شما اشنا شدم به خودم میبالم .
امیدوارم درخت دوستی ما هر روز تنومندتر و مستحکمتر بشه و من از بابت این دوستی درسها بگیرم ...
به امید دیدار مجازی در سال پیش رو و سالهای بعد ...

سلام به دوست گرامیم
خوشآمدی
همواره سبز و خرم و نوید زیبایی باشید..
ممنونم از آرزوهای زیباااا
منم به این دوستی مفتخرم...آمین

باران پاییزی پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 09:36

عشقت جاودانه رفیق

ممنون مهربانم♡♡♡♡

علی امین زاده یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 07:57 http://www.pocket-encyclopedia.com

یه کاری کن خدایا
من از این دل جدا شم
نفرین به هر چی عشقه
میخوام عاشق نباشم

وااای خدا نکنه..این چه تمنایی ست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد