.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

نقل قول..


هرچند نمی رسد به

دستت  دستم

 یادتو عجیب می کند

سرمستم 

من عاشقم و فلسفه ی من

این است

 دارم به تو فکر می کنم 

پس  هستم





نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن جمعه 25 دی 1394 ساعت 20:13

نمیدونم این کم کاری رو به حساب روزگار و مشغله هاش بذارم یا به حساب بی حوصله گی ! یا به حساب صد امام
چرا نیستی و از کم پیدا هم کم پیداتر شده ای ؟
البته واضح و مبرهن است و بر هیچکس پوشیده نیست که این سوالات ، نگرانی های یه برادر کوچیک از حال و روز یه خواهر عزیز و مهربونه ...

سلام
خوشآمدی
راستش منم در این میانه حیرانم و شرمنده صفا و رفاقت دوستانم...
ممنونم با حضورتان چراغ این کلبه رو روشن نگاه داشته ایددد.
شما همواره لطف داشتید و دیگر پاسخی جزاین ندارم که بگویم :قربان قدمت کاکام

علی امین زاده پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 18:20 http://www.pocket-encyclopedia.com

داستان روزی که من کیش و مات شدم:
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1538
ready up و منتظر حضور سبزتان

ممنونم از دعوتتون♧♧♧♧

علی امین زاده دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 09:57 http://www.pocket-encyclopedia.com

هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق
بر او نمرده به فتوای من نماز کنید

دانی عشق چیست؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست. درد می دانی چیست؟ آنچه از عشق تو در سینه تنگم باقیست

بهمن سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 20:35

معمولن مینوشتی نقل قول از کیه ... ولی مهم نیست ...
مهم اینه که دوباره اومدی ...
ولی یه سوال ؟
چرا کامنتهای نوشته های قبلی رو تائید نکردی؟
بقول نگین بانو، سواله دیگه ، خودش اومد ! نتونستم جلوش رو بگیرم ...

سلام به دوست گرانقدر♧ ♧ ♧ ♧
ممنون از شما که سکوتم را به گرمی حضورتان پاسخ دادی و مرا وامدار لطف خویش ساختی..
نقل قول عزیزیست که ترجیح دادم بی نام درحافظه وبلاگ جا بدهم.
در مورد تایید کامنتا ی قبلی معذورم اونقدر ولسم عزیزهستن که ترجیح میدم رونمایی نشن
در هر حال بازم ممنونم که هستی♧♧♧♧

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد