.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

برای تو...

         بجای سکه...

                                نگاه عاشقم را صدقه میکنم

                                        اما..

                         

                                   چرا بلای بی تو بودن ..تمام نمی شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
هانی پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 17:56 http://www.hanihastam.persianblog.ir

بهار
تابستان
پاییز
نبودن تو دائمی است...

من از نبودنت می‌گویم با دلم
از بی اختیاری تقدیر
که گاهی
تو آن‌سو
من این‌سو
اقیانوس آرام قلبت
به تلاطم می‌افتد
و این یعنی که دریا حرفی دارد
خب بگو...

بهمن چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 14:23

سلام خواهر خوب و مهربونم نادیای عزیز و گرامی ...
من کم کار شدم ، شما چرا ؟
دخالت نباشه ، آخه نگاهی به مطالبتون کردم دیدم هر دهه یه مطلب نوشتی ...
بهرحال مهم حال و روز شماست که امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشین.
ببخش اگه کم خدمت میرسم ولی خدا شاهده که روزانه به فکر شما و دوستان خوبم هستم .
اگه قابل باشم ( که نیستم ) دعاگوی شما و دوستان هستم .

سلاااااام
خوشآمدی دوست خوب و ندیده ام
گاهی زندگی حریف قدری ست و آدمی را به کرنش وامیدارد و منم که مستثنی نیستم...
ممنونم لطف دارید
خواهش میکنم هیچ چیز از دوستی و احترام شما رو کم نمیکنه..
راستش روز دهم عاشورا یاد پست عاشورایی سال پیش تون رو تداعی کرد کاش این کم کاری رو جبران کنید..
در هرحال با حضورت گرمی بخشیدی
سپاس

علی امین زاده شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:23 http://www.pocket-encyclopedia.com

یاد یک ترانه افتادم:

بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم.

بی تو بودن هایی که دوست داشتن رو به یاد می آورد...
تنها نقطه ی جوش زندگیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد