.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

برای تو..


کاش می دانستی

وقتی از تو می نویسم

چگونه واژه هایم لای سطرها

ریشه می دوانند

و تا سال ها بعد،

در هوای تو نفس می کشند....



نظرات 4 + ارسال نظر
علی امین زاده پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 15:59 http://www.pocket-encyclopedia.com

حافظ آن روز طربنامه عشق تو نوشت
که قلم بر سر اسباب دل خرم زد

غم عشق شیرین است..

ملیکا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 08:25

سلام ناااادی جان

چه تصور قشنگیه که دست نوشته ها رو مثل بوته ی گل میبینی..و این جان بخشیدن به حروف باید هم انها رو زنده و ماندگار کند
قشنگه

سلام عزیزم
بله عزیزم هر چیزی را با عشق بیافرینی زیبایی رو انعکاس دادی و میتونه تداعی
هر چیز ی باشه..

بهمن شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 12:58

نادیای عزیز
این منم که باید از شما بخاطر نگاه لطیفتون به زندگی و درسی که به من می آموزی تشکر کنم و قدردان این دوستی باشم .
باور کنید دل نوشته هاتون ، بدون اینکه بخوام اغراق بکنم برام زیبا و لذت بخش هستن .
اینکه شما در انتشارشون تردید دارین ، به نوعی ، به مناعت طبعتان بر می گرده ...
خصلتی که معمولن در انسانهای فرهیخته و والا به وفور دیده میشه ...



خواهش میکنم من فقط تمرینات روزانه ام را با شما مرور میکنم تا هر روز انسان بهتری باشم
همه ما معلم و دانش آموخته یکدیگریم و اگر این را همیشه به یاد داشته باشیم به هیچ عنوانی خود را بی نیاز از آموزش نمی بینیم و خود را بهتر از دیگری ندانیم...
دوستی هر کدام از شماها برای من یه دنیا ارزشمنده
اون پست دلتنگی شما برای مادر محترمتون ...چنان زیبا و ملموس نوشته بودید که اون احساس رو زندگی کردم (تصور شما در همه ی اون لحظات ) باعث شد یادبگیرم تا دیر نشده زیباترین نگاهم را به مادرم ببخشم گاهی چنان توو بحرش میرم که انگار قراره دیگه نبینمش دلم میخاد اون لحظات رو قاب بگیرم..
بی تعارف منم از شما سپاسگزارم

بهمن شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 09:21 http://life-bahman.blogsky.com

چه تشبیهات زیبائی ...
ریشه دواندن واژه ها لای سطرها ...
نفس کشیدن در هوای تو ...

واقعن لذت بخش و زیباست نگاه شما به زندگی ...

تعریف دوستان ذوق زده ام میکند ممنونم دوست عزیز
راستش برای ثبت این پست تردید داشتم
ولی کامنت قبلی شما اعتماد به نفسم رو بالا برد و باعش شد منتشرش کنم
باور کنید این دست نوشته ها همیشه تازه گی خود را واسم حفظ میکنند و همین باعث شد اونها رو مثل بوته گلی ببینم که ریشه دارد و عطر سبزیش در فضا محسوس باشد..
بازم ممنونم از نگاه مهربان و پر از ذوق تان♧♧ ♧ ♧

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد