.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

42 ساله گی..

 

                                                      

اول صبحی با صدای ویبره ی تلفنم بیدار شدم دستم را درازکردم و گوشی را برداشتم

شادی عزیزم پیام داده : سلام بیداری؟؟؟

حروف کلماتش رو دوتایی می دیدم ..

دوباره سرم را روی بالش گذاشتم که خوابم را ادامه بدهم..

..،...

نشد که بخوابم تووی ذهنم با شادی حرف میزدم و میگفتم صبر کن بلندشم کارامو کنم

بهت زنگ میزنم...انگاری که صدای ذهنم را شنیده باشد اینبار زنگ زد و با آن صدای گرم

و شادش تولدم را تبریک گفت..


یه تابستان دوست داشتنی دیگر..

امروز 42 سالگی را پر کردم .. راه درازیست پر از خستگیها..بغضها..شادیها..اما دوست داشتنی

بودو بوده..

یادگرفتم زندگی را همه جوره دوست بدارم خسته گی هایش فرصتی می شددر حاشیه بنشینم

و دقایقی نفس تازه کنم و اجازه بدهم زندگی آرام بیاد و از کنار من بگذرد و دلبرانه هایش را به

تماشا بنشینم ..

از بغض هایش مهربانی و دلسوز بودن را آموختم تا مبادا نامردی ها دلم را سنگواره ای سازد..

شادی هایش..لحظه های مشترکی که با تو خدایم..خانواده ام..دوستم ..عشقم ..نقش زیبای

بوم زندگی من میشد

دوست که میگویم با تو هستم ..خانومی ،آقای زنده ،مژگان عزیز،باران که ترنم شادی ست

آقا بهمن دوست بزرگ و بسیار محترمم،مائده ی عزیز و...

و مهربانو همزادم که مهم ترین روز زندگیم را برای من گرامی تر کرد.

اگر خواهر دو قولویی داشتم که هر ساله تولدم را تبریک میگفت بازبه شیرینی این تقارن نمیشد.

این دوسالی که باتو آشنا شدم روز تولدم ویژه گی خاصی برای من پیدا کرده...


آرزو میکنم

بهاران مال تو

شاخه های یاس خندان

مال تو

ساده بودن های باران

مال تو

آن خداوندی که دنیا را

آفرید

تا ابد همراه و پشتیبان

تو


گل های نرگس تقدیم به تو


بقول "مهربانو" تولدمون مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
نازلی سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:47 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

تولدت مبارک نادی عزیزم
چقدر جالب بود برام که فهمیدم از دوستان خوب مهربانو عزیز و دوست داشتنی هستی
سالهای شاد و پرباری برات آرزو میکنم

سلام خوشآمدی♡♧
ممنونم زندگی برای شما هم سراسر دیدنی و لذت بخش باشد.
فضای مجازی مصداقی از کوچکی دنیاست وگاهی با یک کلیک به دوستی، اشنایی برمی خوری..
منم خوشحال و خوشبختم امید که ادامه دار باشد این آشنایی♧♧♧♧

مژگان شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:08

تووجودت مبارکه
نفسات هوای زندگی رومعطرمی کنه
تولدت مبارک هست پس نمیگم مبارک باشه
میگم خدااین برکت رونگه داره برامون

مژگان عزیز خجالتم نده
مگذار سرم پیش خدا پایین باشد.
ممنون از نگاه خالصت که همه رو به این زیبایی میبینی♡♡♡♡

بهمن پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 16:11 http://www.life-bahman.blogsky.com

خیلی ساده و خیلی صمیمی اومدم بگم تولدت مبارک
برات بهترینها رو آرزو دارم
و از خدا میخوام دیدگاهی رو که نسبت به جهان هستی داری به همه ی ما عنایت کنه ...
بازم خدارو شاکرم که در دنیای بیکران مجازی ، با شما آشنا شدم تا هر از چند گاهی با خوندن نوشته هاتون ، به آرامشی نسبی دست پیدا کنم ...
سلامت باشید و تندرست و حُسن عاقبت سرنوشت محتومتان باد ...

سلام دوست آبی من♧
ممنونم از محبت :-)
محاله تجربه نکرده آبی به نظر بیای که حتی ندیده میتوان آنرا حس کرد دوست عزیز..
که اگر غیر از این بود حس جوان20 ساله را نداشتی..همواره شاد و سلامت باشید.♧♧♧♧

باران پاییزی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:19 http://baranpaiezi.blogsky.com

خوشحالم بسی زیاد که نفر اول بودم بهت زنگ زدم. دیروز از درد دندان نتونستم زنگ بزنم اما امروز کل انرژی رو جمع کردم یکسره برات هوار میزنم که دنینی دنیا تولدت مبارک. امیدوارم با هر کی هستی و هر جا هستی شاد و خوشحال و سلامت و در آرامش باشی. برات خالصانه ترین و زیباترین آروز ها رو آرزومندم. از راه دور می بوسمت

قربان شادی گلم که صدای شادش در حروف و کلماتش هم منعکس میشود..باور کن هربار پیامت را باز کردم پژواک صدایت در فضا پیچیده..ممنونم ازمحبتت همواره سبزو پر از گرمی عشق باشی هر چند تو ترجمه ای از همه ی رنگها هستی ♧♧♧♧

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد