.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

یه لحظه اندیشیدن...

صحبت از گرمای تابستان شد که به ماه رمضان رسید، ازم پرسید : امسال روزه میگیری؟

گفتم : اگر خدا بخواد حتما میگیرم.

گفت: منم میگیرم ، اما کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید میکنه؟

گفتم: همانی که وقتی همه پزشکان جوابت کردن ،برات معجزه میکنه!



یکی دو روز تا شروع ماه رمضان مانده ،  پیام های تبریک فرا رسیدن ماه از دوست و آشنا میرسد

راستش خیلی از این پیاما خوشم نمیاد یه جورایی لوث شده ..

طرف سالی یه بار یادت نمیکنه  الان به این بهانه پیام میده کاش هم ...بماند

بعضی هم نمیدانند چرا تبریک می گویند فقط موج سواری میکنند...


ماه رمضان ماه  نزول قران است...

میگن در این ماه درهای بهشت بازه...

گناه ها در این ماه سوزانده میشه...

شیطون به غل و زنجیر بسته میشه...

و دعاها اجابت میشه

همه ی اینا تبریک داره اما به شرط و شروط ها...باید درک بشه..



همیشه روزه ام را گرفته ام و میدانم چرا بهم تبریک می گویند اما این را میدانم که همه بندگی

این نبوده و شایدیکی از دلایل ناخوشایند بودن تبریکات ، غفلت سایر ایام سال م بوده...

ماه رمضان یه تلنگر بزرگه که نشان میده چقدر با خدا فاصله دارم ..

با اینکه همیشه سعی کردم مراقب باشم  اما شاید چون منظم نبوده کمتر موفق بودم...


حالا همه ی دلخوشیم اینست که یکبار دیگر فرصت یافتم تا بر سر سفره ی خان نعمتش میهمان

شوم و امیدوارانه تمرین بندگی کنم ...




**عادت های کوچک و عملی

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 16:30 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام بر خواهر خوبم نادی عزیز
براتون در این ماه آرزوی توفیق روزافزون بر طاعت و بندگی و درک و فهم و شناخت بیشتر رو دارم
منم مثه شما از اینهمه پیام بدم میاد ولی توان مخالفت با اینهمه جریان جاری در جامعه رو ندارم ...
میگن یعنی به اندازه یه پاسخ دادن فرصت نداری ؟
میگم راستش به کارهای مهمتری میرسم !
با تمسخر سرشونو تکون میدن که : هاااان مگه تو هم توی گروه 1+5 هستی ؟

سلااااام به دوست خوبم
ممنونم از آرزوی قشنگتان ♧
اصولا خیلی اهل پیام بازی نیستم مگر اینکه طرف خیلی بهم نزدیک باشه.جوابش میدم...
پس با این حساب خیلی خوش شانسم که علی رغم مشغله ی زیاد و سفر خارجه مذاکراتی..وقت میگذارید و نوشته هایم را دنبال میکنید.یکدنیا سپاسگرارم♧♧♧♧

باران پاییزی چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 09:10 http://baranpaiezi.blogsky.com

قصد به انجام عمل اونهم از روی عاقه و تعهد حتمن به آدم نیرو و انگیزه ای دو چندان میده تا بتونه توی اون کار موفق باشه.
طاعاتت قبول. امیدوارم از درگاه خداوند متعال پاداشت رو بگیری. در دعاهات یادی از من بکنی ممنون میشم رفیق

بله شما کاملا درست می فرمایید اما ماه رمضان جزء اوقات مبارک است که توان را چند برار میکند
و فقط شامل طاعات نمیشه ..تصمیماتی که در سایر اوقات سال اجرایشان سخت و غیر ممکن است به مدد این ماه اجرایی میشن و برای من ثایت شده است.

محتاجیم به دعا ....چشم دوست عزیزم♧♧♧♧

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد