.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

حال و هوای سال نو

هرسال روزای آخر سال تا لحظه تحویل سال دچار این حالم..
گویی با سرعت زیاد در حال عبور از یک‌تونل تنگ و تاریک

هستم یه جاها این تونل تنگ تر روح و جان مرا می فشارد...

شبیه فرایند زایمان است
رنج فشار آنرا با هیچ پارامتری نمی توان  اندازه گیری کرد...

فقط خودم میدانم با چه زحمتی بایدآن حجم فشار را پشت

چهره ی آرام خود پنهان کنم تا به روشنایی لحظه تحویل

سال برسم.

با دعای تحویل سال اوج می گیردو یهو با شلیک توپ  آغاز

سال نو همه ی آن دل آشوبه فرو می نشیند..

هنوز نمیدانم چرا؟
اما حال خوشی که بعد از آن روح و جانم را فرا می گیرد

قابل وصف نیست..

گویی این من بودم که از دهانه ی توپ به هوا شلیک شدم

و حالا ذرات وجودم در هوا منتشر و شناور شده...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:24 http://eshqh.blogsky.com

سلام
وبلاگت پر از آرامش است و امید
و حس های قشنگ
ممنون نگاهت

سلام

ممنونم
شاید اما قطعا شما هم امادگی دریاف داشت اید

بهمن پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 23:08

و من نمیدانم چرا هر سال موقع تحویل و آغاز دگرگون شدن روزگار، غباری از غم به سراغم میآید!
نمیدانم چرا...؟
اما مهم نیست! اصلا مهم نیست...
مهم اینست که آرزو کنم به حد و قواره ی شما برسم.به آن حد از نشاط، که با آغاز سال نو " حال خوشی روح و جانم را فرا گیرد..."
به امید آن روز...

حتما وقتی سفرهوایی کردی لحظه ارتفاع گرفتن هواپیما متوجه فشارو سنگینی روی قلبت شدی..‌
این انقباظ و انبساط دم عید تقریبا شبیه به آن است
و این جابجایی نامرئی از مدار سال کهنه به نو شاید طبیعی باشد که روح ما از آن متاثر میشود.‌.
که تغییر را فقط در پیرامون خود نبینیم بلکه حواسمان به درون مان هم باشد..‌
تفاوت این درک فقط در میزان سرعت و هوشیاری ما است مگرنه همه ما به آن دچار می شویم..
اما بازم آمین می گویم که به زیباترین شکل ممکن این لحظات را حس کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد