.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

یادش بخیر...

بی انصافیه که از بلگفا یادی نکنم...

برای ناواردی مثل من محیط ساده و کاربری آسان آن کمکی شد که راحت و صمیمی بنویسم و

خیلی زود باهم دوست و رفیق شدیم همیشه آماده شنیدن حرفایم بود در کمال آرامش دل به

دلتنگی هایم میداد و به درد دل هایم گوش می سپارد


خسته و گرفته و سنگین به دیدنش می رفتم ..اما سرحال و سبک برمی گشتم ...

یه وقتایی منو با خود به دیدن دوستان دیگرش می برد و واسطه آشنایی من با عزیزانی شد که

بعضا ارتباط مون فراتر از محیط مجازی پیش رفت ..


گاهی پابپای او به حرف ها و درد دل های دوستانش گوش می سپردم دوستانی که فقط آه

و ناله و گلایه داشتند

دوستانی که از دردها و گرفتاری های خود می گفتند..

دوستانی که دردهای اجتماعی  دلشان را سوزانده بود..

دوستانی از شادی های خود می گفتند..


برای من یه کارگاه آموزشی شد که در محضر او درس ها یاد بگیرم...



تقریبا دوماهی از ناخوشی بلگفا میگذرد ناخوشی که چه عرض کنم بهتره بگویم به کما رفته..

روزای اول هر روز بهش سر می زدم و امیدوار بودم خیلی زود حالش خوب شود..

 آخه طبق ادعای آقایون نخبه که خود را مولد علم در این زمینه میدانند..فکر میکردم خیلی زود

حال بلگفای عزیز خوب می شود و میزبان جمع های دوستانه ما می شود..اما!!!



کاش وقتی بهوش بیاد باز مارا به یاد داشته باشد ...

یادم باشد اینبار از همه ی حرفایی که به امانت نزدش سپرده بودم یه کپی بگیرم.





نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 14:01 http://www.pocket-encyclopedia.com

آره حیف شد. هر چند من سالها قبل و بعد از راه اندازی سایتم دیگه سراغش نرفتم اما خیلی از دوستان مجازی را آنجا پیدا کردم که هنوز هم با آنها در ارتباطم.

حق بزرگی به گردنم داره...در شرایط بد روحی باش آشنا شدم و اگه صبر و حوصله ی او نبود حال من عوض نمیشد و مثل آموزگار اول ابتدایی ام کمک کرد با نوشتن از حصار خودم بیرون بیام و ...
اگه بلگفارو هم مثل کتاب جزء دوستان خوب و مفیدنامید بیراه نگفتم...

باران پاییزی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:29 http://baranpaiezi.blogsky.com

چقدر این محیط دوست داشتنیه. خصوصن زمانی که نادیا بنویسه توش
منتظر دست نوشته هات هستم دوست جان

لطف داری عزیزم
قزبان قدمت♡♡♡♡

بهمن چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:33 http://life-bahman.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااام بر خواهر خوب و فهیمم نادی عزیز و گرامی
همین چند ثانیه پیش متوجه تولد وبلاگ جدیدتون شدم و سریع اومدم که اولین نفر باشم که تولد نورسیده رو بهتون تبریک بگم ...
راستش منم از این قطعی بلاگفا شدیدن کلافه بوده و هستم ...
الانم با وجود اینکه وبلاگ جدید زدم ولی بازم دست و دلم به انتشار مطلب نمیره ...
بازم منتظرم یه روز بهم اجازه ی ورود به خونه مو بدن ...
احساس میکنم یه فلسطینی هستم که خونه مو به زور ازم گرفتن ! و من منتظر یه معجزه ...
همش نگرانم که مبادا بلاگفا باز بشه و اعلان کنه مثلن مطالب این یک سال آخر رو نتونستیم ریکاوری کنیم ...
از این حرفها که بگذریم ، خیلی خیلی خوشحالم که دوباره فعال شدین ...
منتظر دل نوشته های ناب و دل نشینتون هستم

سلام به دوست عزیز و گرامیم

ممنونم از حضورتان
بله حق با شماست البته با عرض پوزش از بلاگ سکای یه وقت از ما دلخور نشه تا بیاییم به این فضای جدید عادت کنیم زمان میبره...بشدت احساس غربت داره..
بی صبرانه منتظرم بلگفا حالش خوب شه تا به همان کلبه ساده ی خود برگردم..

فقط متعجبم از جماعتی که ادعای جهانی داشتند ولی در بازیابی و رفع اشکالات یه سایت مانده اند معلوم شد که چقدر تو خالی بوده..

بهرحال خوشآمدی و ممنونم از نگاه مهربانتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد