.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

مراقب حال دل خود باشیم

میدونی صبح که از خواب بیدار شدم از اینکه باز چشمانم  روشنایی اتاق و روز را می دید خداروشکر کردم

بعد فکرم به سمت آدما رفت که چرا دیگر نمی توانند حس خوب دهنداشکال کار کجاست از دریافت من بوده

یافرستنده ی آنها...

بیشتر حس بد القا می کنند

خب پس با این حساب فرستنده و گیرنده ها سالمند ..شاید بهتره قبول کنم

که هر دو حس را دارم و فرستنده فقط عامل جوشش آن می شود

در واقع ما در یک نقطه انطباق با هم روبرو می شویم

وپس تنها او نیست که این حس را به تو بخشیده تو هم در آن واحد آمادگی داشته ای یا در حال ارسال آن

فرکانس بوده ای‌..

اگر آدم های محیط پیرامون ما دیگر حس خوب نمی دهند تقصیر فقط به گردن آنها نیست مهم نیست که کدام

اول این شعاع نامرئی را ارسال یا دریافت کرده

مهم این است که بدانیم هر دو سهیم هستیم و از سرزنش و دوری کردن پرهیز کنیم

و اول از خود بپرسم آیا من هنوز می توانم حس خوب ببخشم یا حس خوب القا کنم

آیا  دیدن و شنیدن و همنشینی با من خوشایند است ؟

حس های خوب یکدیگر را بیدار کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 23:31

سلام نادی عزیز و بزرگوار و گرامی
تلاش شما برای القای مهربانی و عشق و صفا، مقدس و قابل ستایش است
میدانم چون شما کم نیستند که در راه احیای فرهنگ مهر و محبت تلاش میکنند... خداوند اجرتان دهاد
اما متاسفانه اگر اینرا حمل بر ناامیدی من ندانید تمام این تلاشها مانند تلاش انسانی است که در دریا دنبال آب شیرین میگردد...
متاسفانه حجم بداخلاقی ها روز به روز و لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر میشود .متولیان فرهنگی جامعه از سردمداران این مفسده شده اند...
پس چگونه منی که در حال رطب خوردن هستم به فرزندم بگویم که " اَخِه! جِزِه! بده!"
نادی جان گرامی؛
مشکل از سرچشمه است...
هر چند که تلاش شما را قبول دارم و آنرا تلاشی مقدس میدانم. شعله ی کمرنگ شمعی است در بیابان ظلمت و جهل و تاریکی...
موفق باشید تا زمانی که خود شاهد پرتوافشانی های خورشید تابان عشق و امید و صفا و صمیمیت در میان انسان ها باشید...
ان شاء الله

سلام به شما دوست خوب و گرامیم
ممنون حضور و نگاه مهربان شما هستم
شاید در مورد رواج بداخلاقی در جامعه حق با شما باشد اما من نه می توانم همراه این موج شوم و نه می توانم سکوت کنم..
حتی اگر تلاش من فقط یک هیاهو باشد اما لااقل از به خواب رفتن انسانیت در خودم و پیرامونم پیش گیری کردم..
قطعا هنوز خالی از مهر و خوبی نشدیم پس میتوان آنرا احیاء کرد ..
دوست عزیزم مراقب حال دلت باش و نگذار نامردی ها خوبی هایت را بدزدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد