.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

از این همه قدرت عمل آدما در روح و جانم در حیرتم..

صبح بخیر یکی می تواند خورشید روزم را از پشت کوه بیرون بکشد

و بنشاند کنارم دور سفره ی صبحانه..

و نگاه نامهربان یکی مرا در تاریکی فرو ببرد..
نظرات 6 + ارسال نظر
ایوا سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 16:12 http://mysecretdiary.blogsky

سلام نادی جان، امیدوارم خوب باشی.
من مدتهاست به وبلاگ قبلیم سر نزده ام و امروز توی ایمیلم پیامی از شما داشتم. من مدتهاست در این جا مینویسم.

سلام ایوای عزیزم
خوشحالم که خوب و سلامتی
اتفاقا دیروز به وبلاگت سر زدم و واست پیام گذاشتم این آدرسی که گذاشتی باز نمیشه
ممنونم میشم اگر باز آمدی علاوه بر آدرس وبلاگ
،ایمیلت را هم واسم بگذاری..چون اونم هرچی توی آرشیو ایمیلم گشتم پیدا نکردم.
خیلی خیلی خوشحالم کردی الهی در بهترین احوال روزگار بگذرانی

پونه سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 14:54

سلاااااااااام سلااااااااااااام صد تا سلاااااام
امیدوارم حس خوبی منتقل کرده باشم

سلااااااام به پونه ی عزیز
البته که حسی از جنس باران

بهمن چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 10:23

همین سلام " محبوبه خانم" از اون سلام هاییه که خودش به تنهایی میتونه یک هفته ی آدم رو به خوبی بسازه...
امیدوارم که هر روزتان با این نوع سلامها و بواسطه خورشیدهایی که از پشت کوه بیرون کشیده میشوند بهتر از روزهای قبل ساخته بشه و هر روز دلتان شادتر و جسم و روحتان سالمتر باشه ان شاء الله

سلام به دوست خوب و گرامی خودم
آدمهای دوستداشتنی شبیه به پنجره ای رو به بهار می مانند که وقتی به روی تو باز شوند نسیم خنکی همراه با رایحه ای دل انگیز به سوی تو می وزد
هرچند ندیده باشی شان...مهم آن حسی است
که از خلال کلمات شان منتقل می کنند..
ممنونم بابت حضور گرم و انرژی که با خود می آورید..امیدوارم در این ماه مبارک خوش نماز و روزه باشید و از برکت و نور آن روح و جانتان تازه شود

محبوبه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 00:21

چک کردم عزیزدلم... خیلی خوشحالم که بازم افتخار میدی برام وقت میذاری ... ممنونم

خواهش میکنم دوست عزیز ممم
دست به کار شو و وبلاگ تازه ای بزن و به این پیامای گاه و بی گاه اکتفا نکن

محبوبه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 18:59

ممنون عزیزدلم ... بوس های محکم

قربانت دوست عزیزم
ایمیلت را هم چک کن

محبوبه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:41

سلام نادی جان خوبی؟ من رو یادت نیست حتما! محبوبه هستم. از وبلاگ قدیمی "من و دنیای کوچکم" دلم خیلی برات تنگ شده... انشالاخوب و خوش و سلامت باشی همیشه

سلااام خانممممم مگه میشه فراموشت کنم
بارها اومدم به وبلاگت و واست کامنت گذاشتم
ممنونم...
خوشحالم که هنوز مرا به یاد داری و از خودت خبر دادی...شاد و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد