.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

یه لحظه مکث..

✔ از تو خوشم نمیاد.

✔ طعمش به دلم مزه نمیده.

✔ حس بدی در من به پا میکند.

و..

و..

جملاتی که قبلا از ذهنم گذشتند

در شرایط و مقاطعی از زندگی..

اما گاهی یک اتفاق نظرم را برگردانده.‌.

امروز داشتم به یکی از آن ناخوشایندها فکر می کردم که به زبان

بیارم اما یه آن ندایی در من نهیب زد و مرا از گفتن باز داشت..

وقتی به چرایش فکر کردم دیدم بهتره عجله نکنم و رهاش کنم..

لازم نیست نظر قطعی بدهم ...

قراره جایی در زندگی نظرم نسبت به "آن" مثبت خواهد شد.

وقتی که آگاهی من عمیق تر شود ..‌

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 22:00

سلام بر خواهر خوبم نادی عزیز و گرامی
راستی پرسیده بودی که برای دو قسمت پست های من کامنت نوشته بودی ، خواستم بگم که متاسفانه هیچکدوم برام ارسال نشده بود...
راستش کمی برام عجیب بود که چرا شما برام نظر نمیدی...
ولی انگار کامنت هاتون ارسال نشده. البته همین که برای خوندن نوشته هام وقت گذاشتین یه دنیا ارزش داره. اگه نظرتون رو هم بدونم که دیگه نور علی نور میشه...
بازم از شما و وقت با ارزشتون که اینجا صرف میکنید یه دنیا ممنونم.

سلام
خوش آمدی دوست خوب و گرامم
نمیدونم چند ده بارسر زدم منم تعجب کردم چطور کامنت منو منتشر نکردین..لازم شد باز بیام و نظرمو بدهم...
ممنونم که سر می زنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد