.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

نجوای خدا...

کافیه بدانی یکی  دوستت دارد تا حالت خوب بشود

همیشه دلم میخواد خوب خوب باشی...

پس تا من دوستت دارم تو باید حالت خوب باشد.

چون همه ی انرژی مثبتم را به سوی تو می فرستم..

حرفم تمام نشده بود..که

سایه سنگین نگاهی مرا متوجه او کرد..

با یک نیشخند ظل زده بود به من...

از نگاهش فهمیدم چه می خواهد بگوید...

تو که میدانی  دوستت دارم چرا باید حالت بد شود...


قبلا هم بارها این را درِ گوشم نجوا کرده بود



نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 21:45 http://www.veryveryinteresting.com

همین برای زنده موندن کافیه!

برای زنده ماندن شاید کافی نباشه اما برای داشتن حال خوب...دل آدمو قرص میکند.

باران پاییزی یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 09:25 http://baranpaiezi.blogsky.com/

آی عشق آی عشق تو با من چی کردی

سراسر درمان
درمان
درمان
بوددددد

ملیکا چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 15:23

سلام به نادی عزیزم
چه عجب..
خوبی
الهی تو هم همیشه خوب باشی

به به ملیکای عزیز
سلام
ممنوم
بله یواشکی هم که بیای ردپات می ماند...
ممنونم که هنوز مرا به یاد داری و با قدومت خوشحالم میکنی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد