.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

نقطه سر خط.

فکر میکنم زندگی بارها گفته...نقطه سر خط

برای من  سال تحویل ،  ماه مبارک رمضان،ماه محرم،و سالروز تولدم هرکدام بهانه ای می شوند

تا شروع دوباره ای داشته باشم..

سر خط میام تا غلطای دیکته ی خودم رو پیدا کنم و مشق شان کنم..و شاید بتوانم از نو خودم را تعریف کنم..

موفقیتم بسیار اندک بوده اما خوشحالم که زندگی همواره این

فرصت رو در اختیارم میگذارد

تا یه نگاه دوباره به خودم بندازم..

امسال کمی امیدوارترم..تا بهره ی بیشتری ازفرصت بدست آمده ببرم...

جالبه که تاریخ تولدم با فاصله ی یکی،دو روز بعد پایان ماه مبارک می باشد شاید این توالی  یه فال نیک باشد...

تا بالا خره من با  مداومت در تمریناتم  به نتیجه ی دلخواه برسم...

نظرات 2 + ارسال نظر
va hid سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 02:23 http://pitek.blog.ir

وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی

سلام خوشآمدی..
ممنونم لطف دارید

بهمن یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 22:23

تولد ستاره ای در میان هزاران ستاره ی درخشان ادب و انسانیت بر شما، خودم و همه ی عزیزانی که ذره ای با شما و انسانیت ناب انسانی شما آشنا هستند مبارک باشه انشاالله
خیلی خیلی خوشحالم که سعادت حضور در این روز میمون رو از دست ندادم و خدارو شکر میکنم که خداوند با خلق انسانهای پاک و خوبی چون شما و امثال شما منت را بر بندگانش تمام میکند و حجت را نیز...
که با وجود شما خوبان و عزیزان بهانه ای برای بهانه آوردن نمیمونه...
امیدوارم روز به روز و لحظه به لحظه در مسیر الی الله گام های بزرگ و محکمی بردارید و از ثمره ی این تکامل بر دوستان و عزیزان و نزدیکان خودتون بیش از پیش موثر باشید انشاالله.

سلاممم
ممنون حضورمسرت بخش شما هستم...
شایسته ی صفای نگاه شما نیستم لطفا شرمنده نکنید..
احساسات و افکارم رو مینویسم تا به خودم یادآور بشم..شاید با تکرارو تکرار بتوانم ...
نوشتن واسم شبیه از نو چیدن پازل درونم می باشد..
کل حکایت همین ست دوست گرامم...انسان های پاک کدام است..برداشت شما مرا شرمنده ی خدا میکند...
بازم ممنونم از حضور گرم و مهربانتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد