.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

اسفند مقدمه ی جوانه زدن...

اسفند هم از راه رسید...

راستش پارسال که می رفتی  فکر نمی کردم بازم ملاقاتت

کنم..خوشآمدی..

میدونی دیگه با اومدنت هول نمیشم

حسرت روزها و فرصت های سوخته را هم نمی خورم

الان که اومدی پا به پای تو روزای پایانی  تقویم ۹۵ رو

ورق می زنم و در لحظه احساسم رو زندگی میکنم...

آره میدونم این روزا خبرای ناگوار از دور و نزدیک ایران

می شنوم..دلم به درد می آید...

اما همانطور که زمستان با همه سرماش  مغلوب بهار

می شود من و ما هم باید سرسخت تر مشکلات رو پشت

سر بگذاریم ..

تو همان "زمان" هستی که مرهم دردهایی...

که بوی تازگی می دهی...

بوی خبرای خوب..

روزهای نو

حالا که اومدی کاری کن که دوباره قلب ها جوانه بزنند...

نظرات 4 + ارسال نظر
نازلی سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 16:08

میدونستی تو خودت بهاری؟
برای من که هستی
همون شکوفه صورتی و سفید کوچولو

واااااو...نازلی چی میگی تو..عشق کردم از نگاهت
از عطر نگاه پرمهرو گرم ت بهارمیشوم
و هردم تنم رو شکوفه باران میکند...

الی دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 20:35 http://elhamsculptor.blogsky.com

همیشه آمدنها با جوانه زدن همراهه

خوشآمدی
بله دقیقا...اما به باور و نگاه هر فردهم بستگی دارد..کاش ما انسان ها همچو نباتات اراده ای در جوانه زدن خود نداشتیم که وقتی بهار میاد همه باهم سبز میشوند و جهان را سراسر سرور و شادی می بخشند...

رضا چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 18:06

خیلی جالب و لطیف...احسنت
خیلی خوبه که امید داری،عالیه

ممنونم
امید از ناامیدی بهتره لااقل باعث میشه انتظار زیبایی ها و خوبی ها رو داشته باشی...انگیزه ی حرکت میده...درهرحال امید ینی روشنایی...
ممنونم از نکاه گرم تون

ملیکا جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 13:34

سلام به نادی عزیز
درسته دیر به دیر میام اما فراموشت نمیکنم و کِیف داره یه جا چندتا پست بخونم مخصوصا عاشقونه هات

به به ملیکای عزیز سلام خوبی
ممنونم قربانت..لطف داری
خیلی منو بی خبر نگذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد