.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

پائیزانه نگات

پائیز با همه ی زردیش..اما با مهر میادد


میگه : اینقدر پاییز ،پاییز میکنی  

کجای پائیز قشنگ و شاعرانه س..چه دلگیره..

حالا خوبه که ..


با شوخی و خنده گفتم : شاید...اما یه کم مهربونتر نگاش کن و قضاوتش کن

پائیز میادکه به آدمایی مث تو سر بزنه..

میاد ببینه از پارسال که رفته تا الان کیا عاشق شدن،کیا عاشق موندن،با بعضیا عشق رو مرور میکنه...

میاد که به اونایی که هنوز عاشق نشدن،

بگه داره یه اتفاق بزرگ میافته..

گفت :دلم از افتادن برگ ها و عریانی درختان میگیره ..زندگی رو سرد و بی روح میکنه و نامردمی این روزها

رو سوزناک تر میکنه..

گفتم: اگر برگای درختان زرد و نارنجی میشه و میافته واسه اینه که پاییز میخواد بگه زندگی همه چیزش

ناپایداره و سخت نگیرید

و هر پایانی یه آغاز دیگری به دنبال داره و زیبایی رو در دل همه اش میشه دید و پیدا کرد...

بیا از نو نگاه کن و حالا که پاییز پنجره رو باز کرده تو از این تجربه ی مستانه بی بهره نمون به زیبایی هاش نظر

کن و دل بسپار...

برعکس تو پاییز برای من فصلی است که بازعاشق میشوم و پر از عشق می شوم فصلی است که دوباره

زندگی کردن رو می آموزم و باختن رو فراموش میکنم..

مراقب باش مث برگ های زرد و  نارنجی از خودت نیافتی...

ببین با وجود زرد و نارنجی بودنشان بوقت افتادن چگونه عاشق و مغروربه پای من و تو می افتن حتی صدای

شکستن شان زیباست و حس زندگی در هوا می پراکنند...

بارش زیباست چه باران باشد چه برگ های پاییزی..


تجربه ی عشقی ،معلم من شد...







نظرات 5 + ارسال نظر
علی امین زاده پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 17:41 http://www.pocket-encyclopedia.com

چشم دل با زکن که آن بینی
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1621
ready up و منتظر حضور سبزتان

بله درسته..
آنچه میبینم تمام حقیقت نیس...
چشم ..اینباره قراره چه یاد بگیرم.
ممنونم از دعوتت

ملیکا دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 11:35

سلام به نادیای عزیزم
به به من چه خوش شانسم درست وقتی که به شنیدن چنین حرفایی احتیاج دارم دستی از غیب منو میکشونه میاره اینجا..
خوش به حالت که این همه زیبایی رو می بینی و حس میکنی..
متشکرم که باعث میشی منم دور و برم رو بهتر ودقیقتر ببینم

به به ملیکا خانم
سلام خوبی ؟
به غیبت های طولانیت عادت کردم و یادگرفتم به جای نگران تو شدن ،دعات کنم و آرزو کنم هرجاباشی به دل خوش باشی...
آنکه زیباست فقط زیبایی می آفریند و اگراین اصل رو باور کنیم دست از دشمنی با خودمون برمیداریم
سختی و مشکلات بهانه نشن که از خوبیا بی بهره بمونیم...
منو خیلی بی خبر نذار..ممنونم که اومدی

بهمن یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 22:58 http://www.life-bahman.blogsky.com

چقدر خوبه که آدما باختن رو فراموش کنن...
و در پس هر باختنی دوباره شروع کنن... مثل بهار که از پس برگ ریزان پاییز و سرمای سوزناک زمستان سر بر میاره...
نادیای عزیز
سلام و درود...
واقعاً دیدگاه های زیبائی به زندگی داری...
اگر در تلاطم گرداب های زندگی، این عشقت به زندگی و زیبائیهاش پایدار میمونه باید احسنت منو با دسته های...پذیرا بشی...
که حتماً همینطوره...
سربلند و مانا باشی همیشه انشاالله...

سلام خوشآمدی
زندگی آموزگار خوبیه خودش کم کم آدمو برای همه چیز آماده میکنه...کافی دست از لجبازی برداری و یه بار به حرفش گوش کنی مریدش میشی و در ادامه همه جیز درست میشه..
ممنونم که با قدومت به این پنجره اعتبار میبخشی...

علی امین زاده یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 15:44 http://www.pocket-encyclopedia.com

دل داده ام بر باد بر هر چه بادا باد.

دل دادن به باد هم عالمی دارد..

باران پاییزی یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 14:51

خط آخر که عالی بود
واقعن با هر دیدی مثله به هر پدیده و اتفاقی نگاه کرد. مثل تو که میگی با دید نو و شکوفا بودن باید به پاییز مهربان نگاه کرد.
درود بر تو دختر پر احساس

دختری از شهر باران و متولد مهر ، بنام شادی جز این انتظاری نمی رود
ممنونم که با نگاه و کلامت دلگرمم میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد