.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

عشق یادت نرود

وقتی هنوز بتوان دوست بداری..

وقتی هنوزم  غیر از خانواده ات

کسان بیشتری رو به دلت راه بدهی...

وقتی هنوزم چیزای هست که توجهت رو به خود

جلب کند تا بهانه ای برای دوست داشتن

زندگی  شوند...

ینی  عشق را به یاد داری

آفتابی که غروب ندارد...




++امروز بی هوا حالم خیلی خوبه دلم میخواست این حال خوش رو با همه جهانیان مخصوصا تو تقسیم کنم...

نظرات 6 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 09:35 http://www.life-bahman.blogsky.com

خب الان دیگه دیره...
بیات شده...
فقط اون ماهیه که هر وقت اون بنده خدارو از آب بگیری تازه است...
اونم ضرب المثلیه که افراد شکمو توی دهن ها انداختن
ولی مطلبی که چهار سال پیش با تمام احساست اونو نوشتی رو چطور من بعد از چهار سال برات کامنت بذارم؟
فقط اینو بگم که بعد از گذشت چند سال بازهم از خوندن دوباره و چند باره ی نوشته هات لذت می برم.
امیدوارم هر روزت از روزهای گذشته ات بهتر و بهتر و بهتر باشه.

برای من تازه تازه است تو بنویس من ذوق کنم که هنوز هم بوی تازه گی دارند و حال خوش کنند
بستگی داره اون ضرب المثل را از نگاه کی ببینی..
به نظر من برای آدمایی گفته شده که برای در رفتن از انجام کاری مدام بهانه می تراشند..
پس بهانه نکن و کامنت بگذلر

بهمن چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 08:51 http://www.life-bahman.blogsky.com

منم به قول دوستت ملیکا خانم می نویسم:
خوشبحال این"تو"
البته با این نگارش درست:
"خوش به حال این"تو"
نادی جان تعجب می کنم که چرا چند پست منتشر کردی و من براشون کامنت نذاشتم...
یعنی خواب بودم!

منظور از تو خواننده های عزیزم بودند
خب الان بزار منم جواب میدم و منتشر میکنم

ملیکا سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 23:05

سلام نادی جان خوبی؟
خوشبحال این"تو"
حال تو که خوب باشه یعنی بازم منتظر نوشته های تازه باشم.

به به ملیکای عزیز
خوبی؟
خوشحالم که هستی..کجایی چرا دیر به دیر میای
نه بابا فکرت جای دوری نره منظور از "تو"شما دوستان خواننده بود..
حال من خوبه اما باید حرفی باشه که بنویسم...
ممنونم که اومدی اما خیلی منو بی خبر نزار

علی امین زاده سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 17:42 http://www.pocket-encyclopedia.com

هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق
برو نمرده به فتوای من نماز کنید

باران پاییزی دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 14:12 http://baranpaiezi.blogsky.com

وقتی هنوز از دیدن خورشید حتا با گرمایش لذت ببری
و حتا هنوز می توانی نفس بکشی و ریه را از ابدیت پر و خالی بکنی
هنوز صدای عزیزانت رو بشنوی
و هنوز اونقدر توانایی داری تا خیلی چیز های خوب رو به یاد بیاری
یعنی عاشقی
عاشق زندگی
عاشق عشق به معبود
عشقت پایدار رفیق

انصافا مگه عشق معنایی غیر از این دارد..
عشق اگر درختی باشد که هزار شاخ و برگ دارد
ریشه ی آن در دل و شعاع دستان شاخ و برگش به سوی عزیزان و زندگی نشانه رفته...

باران پاییزی دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 14:10 http://baranpaiezi.blogsky.com

حالت همیشه بهاری باد دوستم
دلت همیشه شاد و روزهات رنگی و هوایت بوی بهار نارنج
و روزگارت سبز

قربانت مهربانم
با این همه آرزو مگه میشه بمب انرژی نشددد
محاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد