.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

تولدم مبارک.

وقتی یه دوست مجازی به مناسبت تولدم سوپرایزم میکند


                                                                                                                        


مدتی پیش به بهانه ای آدرس محل سکونتم را گرقت  نمیدانستم چه خیالی دارد...

بسته ی پستی که رسید حسابی ذوق کردم..اصلا انتظارش رو نداشتم

شادی جونم ممنونم

چه تابستان به یاد ماندنی خواهد شد با مطالعه کتابایی که فرستادی...



باز هم تابستان آمد و روز تولدم رو با خود آورد...

و من دوباره به دنیا می آیم..

43 رو پر کردم و وارد 44  سالگی میشوم ...

هنوز هم مث سال های نوجوانی و جوانی  زندگی رو زیبا و دوست داشتنی میبینم

و مث کودکی که تازه محیط پیرامون خود را کشف میکند و با  هر چیز کوچکی لذت می برد

اوقاتم  را سپری میکنم


امسال سالروز تولدم با سوپرایز شادی جان  خاطره ی زیبای دیگری به دفتر خاطراتم افزود

امیدوارم همه ی لحظاتت پر خاطره و زیبا باشد.




نظرات 4 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 19 تیر 1395 ساعت 17:53 http://www.pocket-encyclopedia.com

کیک مونده برای من؟!

با ماه روزه مقارن بود و کیک نگرفتم

بهمن یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 23:45 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااام بر خواهر فوق العاده ام نادی عزیز و گرامی
از چند روز قبل میدانستم که چهارم این ماه زمینی خواهی شد . توئی که جایگاهت آسمان است
میدانستم و فرصتی حتی اندک پیش نیامد تا دسته هائی ناقابل را به شما تقدیم کنم هرچند بی بو و مجازی...
و مگر هدف عرض ارادت و آرزوی سلامتی نیست.آرزوئی قلبی و واقعی و نه مجازی ...
خواهر عزیز و گرامی
خالصانه ترین آرزوهایم را در سبدی مالامال از گلهای بهشتی به مناسبت زادروز زمینی شدنت تقدیم میکنم.
در این شبهای پر فیض ملتمسانه، از سرچشمه ی قلب پاکت التماس دعا دارم...

سلام به دوست عزیز و گرامیم
خواهش میکنم شما همیشه به من لطف داشتید..
گل پیام رسان مهر و دوستیه مجازی و حقیقی هم اگه دارد بازم فرستنده اش مهم است که چه کسی باشد که به اون گل ماهیت میبخشد
ممنونم از آرزوی زیبایت
باور کن به یاد همه ی دوستان بودم شاید که خدای مهربان به حرمت حضور شما در لحظاتم دعای مرا اجابت کند..آمین
ممنونم که علی رغم مشغله وقت گذاشتید و نگاه پر مهرتان را به این پنجره بخشیدید

نازلی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 10:59 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

تو لایق بهترینی
نادی گلم تولت مبارک دوستِ دوست داشتنی من
امیدوارم 44 سالگی سرشار براودره شدن آرزوهای قشنگت باشه

قربان مهربانی ات
ممنونم نازلی عزیر
ممنونم ازآرزوی قشنگت
برای بودن تک تک تان خدای مهربان رو سپاسگرارم

باران پاییزی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 08:11 http://baranpaiezi.blogsky.com

نادیای عزیزم تولدت مبارک. برات بهترین ها رو آرزو دارم می دونم دعای کلیشه ای هست اما بدون از ته ته ته دلم برات آرزو های خوب خوب دارم چون تو لایق بهترینها هستی دوست جان.
هدیه ها هم نوش جونت. مبارکت باشه.

به به شادی جان
ممنونم عزیزاز تبریک چندباره ات ،از کادو و از دعای زیبایت.خیر خواهی و تمنای آن هرگز کلیشه نمیشود مخصوصا اگر از دلی پر مهر برخاسته باشد
احساساتی که درون دل جا نمیشن و باید بروز پیدا کنند و زندگی رو زیباتر میکند
این حس ها رو دست به دست بدهیم و بگردانیم تا دوستی و مهربانی همه ی ما رو بهم وصل کندو یکی شویم.
بازم سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد