.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

یادآوری و تکرار ...

میگویند

                  ((سلام ))

                             یکی از نام های خداوند است


                        پس ترا به نام خدا میخوانم...


                                   سلام

            میدانی...

                         شنیده ام خدا هم عاشق است!

                       پس از شدت عشق

                         زمین و آسمان و تمامی مخلوقات را آفرید

                         تا

                       تجلی عشق او باشد

                                        و

                                     میدانی که خداوند

                                    هر لحظه

                                         به آفریده هایش عشق می ورزد


             حتی اگر نشانه هایش را انکار کنند!

     میدانی عزیزترینم..

                               آدمها انگار

                           خودشان را در هیاهوی این دنیا

                           گم کرده اند

                     من اما...

                       می خواهم مثل خدا باشم

                         من

            آنچه در این عالم از خداوند روح و وجود گرفته است

              را دوست دارم


                از هر رنگ و هر اعتقادی

              اگر طالم و بیدادگر نباشد

              یارو غمخوارش خواهم بود

            حتی

              با اعتقادی که شاید نپذیردش

                     

                  ا ما من

                    از صمیم قلب

                            برای آرزوهایش

                                           دعا خواهم کرد

                     میدانی..

                         باور دارم.

                                   دل آسمانی تو هم همین قدر عاشق است

            

                              من

                       این کار را میکنم

                         چون

                             میخواهم مثل خدا باشم

                  

                 مثل تو ...

                   که تجلی عشق خدایی

                                                                      دوستت دارم



هر روز صبح  این پاورپوینت زیبا را با خود مرور میکنم

و به خود دوست داشتن و مهربانی را یاد آور می شوم

می خواهم وبلاگم جایی باشد برای یادگیری و تکرار هر آنچه خوبی است

باشد...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 13:13 http://life-bahman.blogsky.com

خیلی زیباست ! خیلی ...
ولی چه کنم که منم این دید زیبا رو داشته باشم...؟
من برعکس دید عارفانه ی شما ، وقتی بی عدالتی میبینم ، سریع متوجه خدا میشم اما برای اعتراض !
میگم خدایا نقش تو در هستی چیست ؟
چرا ساکتی ؟
چرا قوانینی وضع کردی که ظالم باید سالها بعد مجازات بشه ؟
چرا همون موقع که حیوان شروری مثه داعش درحال بریدن سرِ بیگناهی است قدرت خودت رو نشون نمیدی !
چرا ... چرا ... چرا ....
و این اما و چراها منو به فنا نزدیک و نزدیکتر میکنن ...
نادی عزیز ، منو ببخش ...
دعا کن همه قلب پاکی چون تو داشته باشن ...

باور میکنی ظهری تووی ذهنم میگفتم ستاره ی سهیل شدی...کم پیدا و کم نویس...
خوشامدی دوست آبی من
هرکسی از زاویه ای خدا رو میبیند که شما هم اورا میبینی اینم از تفاوت های نگاه من و شماست که هر کدام در نوع خود ویژه گی میباشد...
قطعا این نوع نگاه دلسوزانه ی شما برای بشریت هم از دل پاکتون نشاات میگیره...
امین برای دعای قشنگت♧♧♧♧

نازلی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 10:02

چه متن زیبایی
همینه که دیدت به دنیا قشنگه نادی جون
برعکس من

سلاااااااام به نازلی عزیزم
زندگی دو چهره دارد تا اون رو زیبا نبینی از زیبایی هایش به تو نمی بخشد..
من حتی در شرایط سخت و وارونه اش اورا زیبا و مهربان میبینم تا بداند مرا حریف نبست..
نازلی عزیزم باور کن شعار نمیدهم و هر روز تمرینات لازم رو به خود یادآور میشم باید پذیرفت بعد خدا فقط به خود باید تکیه زد♡♡♡♡
ممنونم از حضورنازنینت♧♧♧♧

ملیکا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 17:42

سلام
متن با حالیست..

سلام عزیز
هرچه بیشتر بخونمش به نظرم زیباتر میاد...ممنونم از نگاهت♡♡♡♡

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد