.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

سکوت


صب که از خواب بلند شدم حال عجیبی داشتم میلی شدیدی به سکوت در خود حس میکردم.

ذهنم هم خالی بود ..

دلم نمیخواست خودم را به کاری سرگرم کنم و این حال و هوا را عوض کنم ..

دلم میخواست بدانم مرا به کجا میبرد و قراره چه چیز را به من بفهماند و من مثل یه کاوشگر

همه زوایای آن را با دقت جستجو کنم...

فکر کردم کتاب "سکوت "  را بخوانم شاید بتوانم رمز این حال و هوا را بگشایم..


.

                            



                                                            



                                           

نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:56 http://www.pocket-encyclopedia.com

در مورد این کتاب نشنیده بودم. ممنون که معرفی کردید.

خواهش میکنم خوره ی کتاب خوانی هم که باشه همیشه حسرت کتاب های نخوانده شده را می خوری..این حسرت همیشه گیه منه ....

بهمن دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 23:06 http://www.life-bahman.blogsky.com

بیشتر شبیه فیلمهای تخیلی میمونه
هم وسوسه انگیز و هم ترسناک ...
لطفن اگه کتاب جالبی بود کمی برامون شرح بده اگه به مذاقم خوش اومد منم بخونمش ...
البته نمیدونم شما چکار کردین که این حالات زیبا براتون اتفاق میفته

راستش کار خاصی نکردم واسه ی خودم هم جالب شد که چرایش را بفهمم.. نتیجه را حتما بعدا میگم..
در مورد کتاب هم چشم.
ناشناخته که باشد بله شاید وسوسه انگیز و ترسناک هم به نطر بیاد

باران پاییزی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:01 http://baranpaiezi.blogsky.com

خب من تعریف کتاب رو زیاد شنیدم. امیدوارم بخونی و لذت ببری و بعد در موردش برای ما هم بنویسی

امیدوارم در حد اشتیاقی که در من برای خوندنش ایجاد شد باشد.
این کتاب جزو کتابای اهدایی تولدم بوده...
چشم حتما:-))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد