.. جایی برای
.. جایی برای

.. جایی برای

شخصی

وبلاگ نویسی یا...

بلگفا بهوش آمد اما دوستی مرا به یاد نداشت و این ینی همه ی آنچه رشته بودم پنبه شده..

از همه مهمتر لینک دوستان و وبلاگ های مفید پرید...

اولش ناراحت شدم اما دیدم بی جهت خود را نیازارم بهرحال بی احتیاطی از منم بوده و  این

پیش بینی را باید از قبل می کردم و یک کپی بر میداشتم. .

حالا از دست رفتن نوشته ها به کنار چطور دوباره به دوستان مجازی دسترسی پیدا کنم...

کاش آدرس یا شماره تلفنی از اونها بود

باز جای شکرش باقی است که با مهربانو جان در ارتباط بودم و تعدادی از دوستان را از طریق او

میشد پیدا کرد..

یکی از دوستان مشترک پیشنهاد داده که عضو گروه تلگرام بشیم

راستش بدم نیومد اما عضویت تووی گروها ینی فرت و فرت پیام اومدن است صدای اعلانش

یه طرف ،خواندنش یه طرف ..مفید باشد یا نه...و کلی باید وقت صرف پاک کردنش بگذاری...

از فضای تلگرام هم خوشم نمیاد حالا اگر تووی واتس آپ بود یه حرفی...


از طرفی شکل ارتباط هم که عوض می شود و دسترسی آسان باعث میشود رفته رفته جای وبلاگ

خوانی و وبلاگ نویسی را بگیرد و اوتومات وبلاگ هامون مهجور میشه...که اینو  دوست ندارم..

حالا معایب دیگرش بماند...


این روزا همینطوریش که به وبلاگ دوستان سر میزنم میبینم آمار دیدگاها پایین اومده ..

نمیدانم وبلاگ خوانی از مد افتاده؟

یا بی محتوا به نظر میرسند ..

شاید بروز و تنوع شبکه اجتماعی باعث این رکود شده...

نمیتوان جذابیت ها را منکر شد از طرفی دانش و مهارت روز هم است اما خوب است که فقط

کارکرد سرگرم کننده نداشته باشند...و در کنارش نیاز و تاثیر مفید آن را هم سنجید.


در مقایسه با شبکه های اجتماعی من هنوزم وبلاگ نویسی را ترجیح می دهم.که برای من

حکم یه دوست و محرم به حساب می اومد..

نوشتن را دوست داشتم و وبلاگ نویسی فضایی ایجاد کرده بود که آنچه از ذهن و دلم میگذرد

را بنویسم و ضمن تمرین نوشتن ، مهارت انتقال ذهنیاتم بالا می رفت.شاید فلسفه عمیقی نخواهد

اما در گذر زمان اسباب رشد میشود فرصتی برای تفکر دوباره و تلنگری برای دقت کردن و تنظیم

زاویه ی دید است.و آهسته آهسته نگاه و شخصیت ما هم تغییر کند حتی اگر روزمره نگاری باشد

اما قطعا موجب شکوفایی میشود.


نظرات 4 + ارسال نظر
باران پاییزی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 08:23 http://baranpaiezi.blogsky.com

بنظرم تغییر چیز بدی نیست حالا میخاد بلاگفا باشه یا بلاگ اسکای، مسیج دادن باشه یا عضویت تو شبکه های اجتماعی مهم طرز درست بودن و درست استفاده کردن و درست اطلاع رسانی کردنشه. چند سال پیش شبکه 2 یه برنامه میداد مردم ایران سلام که برنامه فوق العاده جذاب و با مجری های باسواد و مودبی داشت اما شما خیلی از برنامه ها رو می بینید که مجری هاشون بیشتر لودگی می کنند تا اینکه یک برنامه درست و درمون پخش کنند.
گردش اطلاعات سریع اونم تو کشوری مثله ایران بدون منابع دقیق میتونه لطمه ی بزرگی به خیلی ها بزنه متاسفانه

بله شادی جان تغییر در جهت مثبت پسندیده است اما معمولا با توجه به نیاز و ضرورتش ..و منم مخالفتی ندارم و برچسب هم نمی زنم .
اینم میدانم که هر برنامه ی تلویزیونی یا پدیده ی اجتماعی هدفی دارد و طبعا سلیقه گروهی از مردم را تامین میکند و نمیتوان بر اساس نگاه شخصی خود امتیاز بدهیم یا رد کنیم.سرگرمی و تفریح هم یکی از نیازهای جامعه است.
ممنونم از توجهت♧♧♧♧

بهمن یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 02:05 http://bahman-life.blogsky.com

سلام نادی عزیز و گرامی
مثل همیشه کاملن با نظرتون که خیلی منطقی و خوب و عالیه موافقم .
منم نگران از دست رفتن وبلاگم هستم .
راستش توی این چند روزه خیلی کم با دوستان همراهی کردم . البته فضای تلگرام ، یه جذابیتی داره ولی باعث میشه که آدم عمیق ننویسه . همش میشه چت و گفتگو و شوخی ...
من دوست دارم موضوعی بنویسم و نوشتنم مورد نقد دوستان قرار بگیره ...
در نهایت قصدمون از راه اندازی اون گروه این بود که اگه بازم همو گم کردیم بتونیم همدیگه رو زودتر پیدا بکنیم .
آخه من شما و امثال شمارو راحت بدست نیاوردم که با یه بی احتیاطی مسئولین بی مسئولیت بلاگفا راحت از دستتون بدم .
ما الان یه خونواده هستیم ...

سلام به دوست آبی من
ممنونم از حضورت
لطف داری .منم کاملا از انگیزه ی گروه مطلعم امیدوارم این دورهمیا به خوبی و خوشی استمرار داشته باشد..بلگفا بدجوری چشم ما رو ترسونده...
دوست عزیز منم با این موضوع مخالفتی ندارم فقط داشتم دلیل عدم عضویت در این گروها را برای خود روشن میکردم چون گاه به عدم اعتماد یا بعلت مختلط بودن این گروها به مرد گریزی تعبییر میشه ..

نازلی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:33 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

آآآآآآآآخ نادی دست روی دلم نذار که خونه
تمام جمع 13 نفره واتس اپی ما دقیقا خواننده های دائمی و کامنت گذار وبلاگم بودند که دیگه ردی از کامنتهاشون نیست در عضو 24 ساعته به مدد همین گروه از هم باخبریم
ولی عمرا من بابت این از رونق انداختن وبلاگم ببخشمشون
تازه فاجعه بدتر اینکه دیکه خودشونم حال ندارن وبلاگشون آپ کنن
حالا ببین من روزانه از بازدیدکننده های اونا هم چقدر نفرین ناله میخورم بابت تشکیل این گروه
منم دنیای وبلاگ دوست دارم و به گروهها ترجیحش میدم
اگر هم عضو گروهی باشم اصلا دلیل این نمبینم که نخوام در فضای وبلاگ خودم یا دوستانم فعال نیاشم
هرچیزی جای خودش داره

نازلی عزیز قدمت سر چشم

بله داغش به دلم نشسته و درک میکنم دوست عزیز و محترمی داشتم که سونامیه شبکه های اجتماعی اون را ازم گرفت و خیلی سعی کردم اورا برگردانم نشد که نشد و هر چه اصرار کرد که من عضو شوم قبول نکردم اما من هنوز هم به وبلاگش سر میزنم گاهی هم پیامی میزارم...
و همین تجربه کافی بود علاقه ای به عضویت گروها نداشته باشم به اضافه ی موارد که قبلا ذکر کردم...
وبلاگ نویسی مرا با خود جمع میکند یه جور وحدت دورنی...و این واسم دلچسب تره♡♡♡♡♧♧♧♧

ایوا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 09:27

سلام نادی جان, خونه نو مبارک. حدسم درست از آب در آمد و پیدات کردم. بلاگفا بده دیگه دوستش ندارم.
لینک آرشیوت را گذاشتم برات. تولدت مبارک باشه و این دهه از زندگیت پر از شادی و لطف خدا باشه.

سلاااااااااااااااام به ایوای عزیزم
چقدر خوشحال شدم از دیدن پیامت و حضور دوباره ی تو
میدونی تووی واتس آپ چقدر واست پیام گذاشتم...کجایی؟؟
بابت هدیه ات خیلی خیلی سپاسگزارم
ممنونم از دعای قشنگت

راستی اگه ادرسی داری واسم بگذار ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد